بازدید سرپرست شرکت هتلهای پارسیان از شرکت آموزش گردشگران و سامانه جامع ارتباطات پارسیان
🔸صبح یکشنبه پنجم تیرماه، ابوطالبی سرپرست شرکت هتلهای پارسیان به همراه مدیران ستاد هتلها از سامانه جامع ارتباطات ۲۷۲۰ بازدید کردند.
🔸 وی با اشاره به رویکرد مدیرعامل هلدینگ مبنی بر لزوم تعامل مداوم مدیران عامل و توجه آنها به مطالبات کارکنان و همچنین اکرام میهمانان، بیان داشتند که میهمانان همیشه بهترین قضاوتکنندگان هستند و شنیدن نظرات آنها در ارتقای عملکرد و جایگاه هتلها نقش سازندهای دارد.
🔸 ایشان همچنین روند فعالیت سامانه پاسخگویی را امیدبخش، و ارتباط مداوم و بیشتر کارشناسان دو شرکت را الزامی دانست.
🔸لازم به ذکر است مدیران عامل شرکتهای تابعه هلدینگ سیاحتی بر اساس جدول زمانی مشخص، به منظور تقویت ارتباطات مستقیم مردمی در مرکز جامع ارتباطات پارسیان حضور خواهند یافت.